SET FOR SUMMER

Fyra jeansshorts. 50:- styck. Tack Forever 21. Det roligaste är att det är tre olika storlekar. 24, 25 och 27. 24 eller 25 är min egentliga storlek, men ville ha ett par som var lite mer baggy. Så komiskt - pratade ju med Behroz förut, han var orolig över att jag tappat min rumpa. "Lova att käka upp dig innan sommaren". Mm, just det. Tog bilden när jag har på mig de ljusa jeansshortsen och garvade ihjäl mig. Tror INTE han har nåt att oroa sig för.

Hursomhelst. Om ni ursäktar mig ska jag gå ut en sväng igen. 27 grader varmt. Helt. Jävla. Underbart.

(köpte det vita linnet också, klänningen för mycket bakelse för mig, playsuiten för kort, zebra-tshirt inte helt hundra)

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0