OWL SPOT RUGDOCTOR

Hej älsklingar.

Jag sitter på ett café och gör Boost. Sen ska jag börja göra hemsida till Sweet Leaf, senare ikväll ska jag tillbaks till lägenheten vi var i igår och filma klart vår tv-spot för Rugdoctor.

Jag tog kontroll igår. Jag orkar inte vara mysig längre. Det är min idé, det är min skyldighet att se till att spoten blir bra. Bella var underbar, Andrew också. Jag jobbade nära med DP:n igår (Director of Photography), han sa i princip "du stannar med mig, behöver du någonting skickar du copywritern eller plannern". Det var skönt att känna att min plats verkligen började växa fram.

Och fan så bra det kommer bli, missar. Jag längtar efter att visa er. Andrew är fantastiskt bra på att vara creepy, haha. Här ett par stillbilder bara. Så fort jag har en rough cut får ni se, förhoppningsvis torsdag redan.

Nu måste jag fortsätta.

Puss.

(Ugglekostymen och masken är gjord av en make-up-artist, jag är GRYMT imponerad över resultatet, blev jätteglad när jag kom dit igår och såg hur välgjort det var. Lägenheten HELT perfekt, komposition skitsnygg, alla linjer stämde, heta tjejer, bra crew. Så glad när grejer funkar.)


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0