LET'S WASTE TIME

Hur länge har jag lovat er ett sångklipp? Typ i hundra år, va?

VAD SÄGER NI NU DÅ? Det trodde ni inte, jag är helt full av överraskningar. Jag har inte sjungit på år. Eller alltså, jag sjunger ju varje dag. Men senaste gången jag uppträdde eller spelade in någonting måste varit studenten. Fem år sedan. Katastrof.

Det är ett kort utdrag från Snow Patrols "Chasing Cars". Inspelat vid köksbordet med Soundbooth, haha, så ursäkta kvalitén. Sänk möjligen ljudet lite också, vet inte hur högt det blev.

Puss.


Feedback
Postat av: sanna

men guuuud, finns det något du inte behärskar?:O

2011-05-02 @ 07:25:49
Postat av: Andrea

01.25-30, det är där man hör att du är talented. Fint, älskar låten, älskar grey's.

2011-05-02 @ 09:28:25
Postat av: Ida

God damn vad du sjunger bra Cim!! Det hade jag ingen aning om!! Bra på fotboll, bra på att skriva, bra på att sjunga! :)

Hoppas du har det bra i SF!



Kram Ida

2011-05-02 @ 09:48:39
URL: http://wiberg.blogg.se/
Postat av: A.

Renässanskvinna? :)



Otroligt behagligt att lyssna på, blir lite blöt i ögonvrån.

Postat av: jonna

MEN GUD, jag hade nästan glömt hur fint du sjunger. Kommer du ihåg den låten du spelade in förut? Med faraz? den som var min favoritlåt förr? Jag lyssnade på den som jag överlyssnar maggios nya skiva. Fan, tror jag har kvar den på gamla datorn. Ska kolla! Kys

2011-05-02 @ 12:31:47
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Elin Johnsson

Underbart älskling <3

2011-05-02 @ 14:09:09
URL: http://elinelin.tumblr.com
Postat av: Cim

Men gud Jonna, "Känslor"? Är det den? Eller fan, det fanns en till.. Vilken var den andra? Guuuud har inte tänkt på de låtarna på hur länge som helst.



Tack fina ni för kommentarerna.. Ni är underbara, på riktigt. Blir så glad.

2011-05-02 @ 16:00:39
Postat av: Jenna

Okej... nu ska jag vara bitchen som förstör det hela... du sjunger faaantastiskt, och det vet du att jag tycker. Men herregud kvinna du kan ju SÅ mkt bättre än det där. Kom igen nu va fan. Meeeeen det va ju ett tag sen som du skrev, så okej då, för den här gången. PUSS

2011-05-02 @ 20:01:57
Postat av: Cim

Hahaha. Puss bästa du. FÖRÖVRIGT skrev jag att jag saknar dig på Facebook och du svarade inte. Sophuvud.

2011-05-02 @ 20:44:32
Postat av: jonna

ååh jag vet inte. Den hette Untitled på min dator hehe, så vettefan!! FAN, jag vill höra den igen... för jag minns verkligen hur mkt jag gillade den. Sjukt irri.

2011-05-03 @ 11:52:23
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0