BERGHS KID

När Berghs-hjärtan var här informerade dom oss om ett par grejer som ser extremt intressanta ut för framtiden. Bland annat en ny version av utbyte mellan Berghs- och AAU-studenter. Jag vet ärligt talat inte hur mycket jag får avslöja kring det, men det kan vara så otroligt fint att lille Elin får en chans att dyka upp i San Francisco en stund i början av nästa sommar. Vi får se. Jag älskade idén i alla fall.

Dessutom har de fixat en portfoliosida åt oss Bachelors på Berghs.se. MYCKET välkommet. Jag svär till Gud, innan juni är slut ska jag ha en portfolio uppe. Jag lovar på heder och samvete. Det kommer bli mycket tweaks på gamla kampanjer i sommar, men det blir fint. Hoppas på att få köra många inspirationskvällar med älskade Elin på valfria caféer och uteserveringar i sommar. Gud, den här sommaren har en sån FRUKTANSVÄRD potential.

Puss.


Feedback
Postat av: Elin Johnsson

Whoooaa!

1. Snygg tjej. Som faan i helvete.

2. Alltsåå... Nu måste jag få höra mer! Nu gjorde du det pissvårt för mig att hålla alla förhoppningar nere, som jag hade planerat.

3. Fast vad är SF utan sin urmoder? Du alltså.

4. Jag ser så sjukt mkt fram emot sommaren, blir fantastiskt, älskar och saknar dig!

5. eh, VÄRT med en profil på Berghs! Sjukt värdefullt!



6. Puss, stressa inte ihjäl dig. Jag hoppas fortf. på Distorition dock.

2011-05-19 @ 19:31:02
URL: http://elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0