300 GRAM

Titta. Jag har ditt liv i min hand. Att någonting så stort kan vara så litet. Få plats just precis där. Du sjunker in i mina livslinjer, jag greppar dina drömmar, kramar till, mina fingeravtryck på alla dina fyra kammare, älskling. Få bort mig nu, om du kan.

Att någonting så stort kan vara så litet. Kan inte riktigt knyta näven med ditt liv i min hand, vill inte orsaka dig smärta, ingen som skadat mig får plats. Här är vi trygga, du och jag. Jag kramar lite lätt, pumpar blod in i oss. 300 gram, fyra rum, röda väggar, mjuka former, ditt hjärta lite stort i min hand, men älskling - titta - du får plats.

Vet du att allt du gör startar här? Dina lungor kan inte höjas eller sänkas utan detta. Du kollapsar utan mig. Ditt hjärta är i min hand och jag bestämmer. Jag var tillitsfull, du borde vårdat mig, försatt i ljuv extas. Rik på kärlek, rik på syre, rik på oss.

Du borde vårdat mig.

Nu är ditt liv i min hand och du blöder. Du väger 300 gram och en livstid av skuld.

Feedback
Postat av: J

ah finaste cim. jag ryser anda in i sjalen nar jag tanker pa vad du maste ga igenom just nu for att skriva sadana saker. halsa sverige fran mig.

2011-05-14 @ 00:10:24
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

Men hallå, du kommer väl hem i sommar?



Dina kommentarer betyder så jävla mycket. På riktigt. Och du vet att man bara kan skriva såhär under vissa perioder av sitt liv. Så.. tack.

2011-05-14 @ 01:22:39
Postat av: Elin Johnsson

Helvete, helvete, helvete. Där skrev du så jag tappade allt för en sekund. JÄVLAR vad du är bra, och jävlar vad jag vill hålla dig lilla älskling. I sommar är du min <3

2011-05-14 @ 02:48:35
URL: http://elinelin.tumblr.com
Postat av: J

joda jag kommer hem. det drojer en manad till bara. som sagt, vi syns pa soder.

2011-05-14 @ 04:38:38
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0