VEGAS CONTINUATION

Okej, resan var det ja.

Där vi avslutade förra inlägget var utanför hissen i The Palms Hotel i Vegas. Den kvällen var vi på en strippklubb en bit ifrån där vi bodde. 500 tjejer hade dom som dansade. Sinnessjukt stor med andra ord, vi såg förmodligen bara en femtedel av stället. Vi blev ditkörda gratis i en partybuss, ingen aning om varför, förmodligen Carrie som fixade. Chauffören var hur trevlig som helst. När vi kom fram blev vi inlotsade i VIP-ingången, åter igen - ingen aning om varför. Ett bord kostade 100 dollar. Svindyrt, med andra ord. Men vi var ju 7 pers, dessutom tror jag att Kenny bjöd på det, haha. Väldigt fin klubb, vacker inredning, perfekt belysning, service i toppklass, trevlig stämning. Inte speciellt erotiskt alls, skulle jag vilja säga, trots att det var halvnakna kvinnor överallt. kan bero på att jag är straight och kan ännu mer bero på att för mig är det extremt tydligt att tjejerna jobbar.

Hursomhelst, vi satte oss ner och tittade på alla tjejer. Pratade, skrattade. Efter ett tag såg vi en helt otrolig tjej dansa för bordet bredvid. Fejkbröst, men såg väldigt äkta ut. Inte för stora, bara helt proportioneligt. Fan vad fejkbröst inte är trevliga att ta på, förövrigt. Trots att de såg äkta ut så kändes det som två hårda bollar. Hon var hursomhelst sinnessjukt vacker. Kropp och ansikte. Dessutom dansade hon som en dröm. Så vi beställde lapdances till alla runt bordet. Första gången jag får en, förövrigt. Det var en häftig upplevelse, hon var extremt nära, kysste mig på halsen, viskade i mitt öra, smekte mina bröst. Ändå var det helt och totalt oerotiskt för mig. Samtidigt sa alla efteråt att det var hett som fan när hon dansade på mig.. så jag antar att det är mer tändande att se henne dansa för andra än att ha den direkta kontakten själv.

Kvällen var fantastisk. När vi åkte hem slocknade vi hyfsat fort och nästa morgon checkade vi ut. Fler bilder från Vegas nedan. Det här är min conclusion av staden efter vårt tvådagarsbesök - åk dit. Har du bra vänner med dig och ett glatt humör så är det ett fantastiskt ställe att försvinna i för en stund. Du behöver inte spela. Du behöver fan inte ens gå ut och klubba. Nyttja spa (fyra dollar kostade det, då ingick ALLT - handdukar, morgonrock, skåp, mat, dricka, lounge med tidningar och tv, ångbastu, jacuzzi, dusch och fantastiska sminkbord där du kunde spendera en halv dag - helt absurt och jag fattade absolut ingenting) nyttja all-you-can-eat, shoppa, hänförs, lev. Jag skulle aldrig, aldrig flytta dit och jag åker mer än gärna dit igen. Precis i den marginalen ligger Vegas.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0