YES

Hej hjärtan.

Har inte så mycket tid. Ska säga ett par saker bara:

Vegas är fantastiskt. Mycket snack om att det skulle vara dyrt. ICKE. Det gäller bara att utnyttja hotellet man bor på. Vi har fått free passes till ALLT. Playboy-klubben, spa-anläggningen, fitness center och så vidare. Dessutom är Carrie bästis med halva stan och har lyckats signa upp oss på alla möjliga och omöjliga listor. Vi har haft så sjukt kul. Första dagen struttade hon fram i korta shorts och rosa läppstift till front desk och fick oss uppgraderade gratis till en svit. Vi skulle egentligen varit i nåt ruttet litet rum. Istället fick vi en tvårummare på högsta våningen. Sinnessjuk utsikt. Ska visa er bättre när jag kommer tillbaks till SF.

Vi har shoppat. Ätit fantastiskt. Varit på spa, ångbastat, badat jacuzzi, duschat i timmar, gud.. helt underbart. Kostade förövrigt FYRA dollar per person. Och då blev man servad som en drottning. Vi var på H&M I Ceasars Palace (typ?). Världens största H&M förövrigt, alltså på riktigt. Jag brände 230 dollar. Bland annat på den här klänningen, en underbar ljus kavaj, en svart, ärmlös klänning och de virkade shortsen jag och tusen tjejer med mig spanat in. Så jävla nöjd över att jag fick tag i dom. Sista 36:an och dom satt perfekt.

Nu ska vi checka ut om en timme. Vidare till Grand Canyon som andra stoppet på resan. Jag har så mycket att berätta, men hinner inte. Mitt liv är ett bra liv just nu hursomhelst. Gänget är underbart, alla är sjuka i huvudet och jag älskar dom. Vår tag för resan är "I love you idiots!". Säger det mesta.

Conclusion - åk till Vegas. Helst igår. Boka ett fint hotell och utnyttja det till fullo. Vi betalar 40 dollar per person för vårt rum. Det är fan ingenting. Klubbarna är helt otroliga. Maten är fantastisk. Servicen är gudasänd. Det är ju Vegas, liksom. Vet inte vad jag förväntade mig, men jag har gått runt som ett storögt barn mest hela tiden. Nu MÅSTE jag gå. Älskar er. Åk till Vegas.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0