PUFF PUFF PRETTY

Kunde inte låta bli att le när jag såg den här bilden. Jag provade den där klänningen på H&M för typ två veckor sen.

1. Jag såg inte ut sådär.

2. Jag bara skrattade åt mig själv i spegeln. I vanliga fall är jag all for att köpa grejer som vanliga människor tycker är för "fina". Mer ofta än sällan är jag faktiskt i situationer där jag har för lite "fint" i garderoben. Kan bero på att jag sprungit runt i trasiga jeansshorts i hela mitt liv. Men den här klänningen alltså, snacka om bakelse. Exakt en sån som man aldrig har på sig. Jag menar - rosa, virkade volanger. Med en fet jävla grej på axeln så att du aldrig kan ha jacka på dig.

Nu ska det bli kul att se om Kenza lyckas klämma in sig i den här eller inte. Och vad tillfället är.

(om nån undrar har jag följt Kenzas blogg i tre-fyra år. förutom mina tjejkompisar är det den enda bloggen jag besöker varje dag)

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0