PLEATED DRESS ASOS

Är lite obsessed med att få tag i den perfekta vita klänningen. Så länge fick det bli nåt annat, haha. 62$ från ASOS, dollarn är sviiiiiiiinlåg nu, typ 6,50. Så 62$ Blir inte mer än typ 340 spänn. Fan-tastiskt. Och allt jag köper är beigt. Så otroligt korkat, eftersom både min hy och mitt hår är beigt. Jag älskar färg också och är framförallt inne på blått, korall och knallrosa just nu (Barbielooken känns het igen), men dras fortfarande till allt som benämns "cream" eller "nude".

Hursom. Jag tycker den är väldigt fin i alla fall. Måste bli lite brun bara. Och det gäller den där nakenklänningen från H&M också. Provade den igår och bara "fast nej, det finns grader i monokrom-helvetet och det här är varmt som satan".

(Tack, jag är en designer som kan copy.)

Nej gud, har pratat med Faraz som är hög i typ en halvtimme nu, han har fuckat upp mig också. Här är klänningen hursomhelst. Hoppas den är lika fin i verkligheten.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0