LIFE OF THE PARTY

Hej gänget.

Idag har vi haft springbreak-möte på Peets, haha. Känns som att det enda jag gör är att gå på möten nuförtiden. Är det inte TV-gruppen så är det One Show-gruppen, eller Spring Break-gruppen. Hursomhelst alltid en väldigt fin känsla att gå in på ett café och mötas av strålande leenden från sina närmsta vänner. Mysigt. På tal om det, ännu en bild från i fredags. Ambassador igen. Fina tjejer. Jag fick redigera lite i PS, min BH stack upp och sa rejält med hej där på sidan (hoppas verkligen inte jag gick runt så hela kvällen, skulle förklara kvalitén på killar som approachade mig och Bells). Hursomhelst, söt bild tycker jag:


I övrigt har det varit söndag. Regn igen, även imorrn ska det strila ner. Sen ska vi få sol igen, äntligen. Vi tryckte på pausknappen för One Show i två dagar, nu ska jag tillbaka in i det igen efter lite tips från coachen. Ska bygga om första halvan av filmen, andra får vara kvar. Måste även fixa copyn. Ganska kul ändå, om än svårt.

Okej, hörs snart.

Puss.

Feedback
Postat av: Anonym

ah gawd. coachen. hahaha. tackar.

2011-03-07 @ 04:45:10
URL: http://jua
Postat av: Elin Johnsson

Alltså jag vill också gå på möten, det låter så spännande! Typ som Blondinbella, du vet :) Haha. Fast bättre såklart.

Puss.

Ps. vad snygg du är. Och snygga vänner.

2011-03-07 @ 16:01:28
URL: http://scandinavianfashionfest.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0