INFUSE

Hej gänget.

Infusion igår. Det var absolut inte meningen. One Show skulle det bli. Fast nu blev det paus. Världens bästa paus. Vi har världens sjukaste kompisar. Kan inte ens återberätta. Det enda jag kan säga är att ingen av oss är 24. Ingen av oss är 28. Vi är 18 allihop, och jag älskar dom. Har bara två bilder från igår än så länge, det är från Bellas iPhone tror jag. Första på mig och Anton hemma hos oss, andra är tagen från övervåningen på Ambassador. Vi ägde den där övervåningen kan jag ju säga, herregud. Och idag mår man som man ska må efter en sån kväll. Vi stängde Infusion, sen gick vi hem och åt, haha.

Hursomhelst.

Puss.


Feedback
Postat av: J

nar jag stod i dushen igar sa kom jag pa att om ni stannar i LA pa vagen tillbaka till sf sa kan jag visa er venice pa fredag kvallen, kommer namligen in tidigt pa fredag morgon. ska tyvar jobba sa pa dagen far ni klara er sjalva. hursom, stanna till har pa vagen tillbaka! det blir kul!

2011-03-06 @ 03:53:25
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0