I LOVE YOU IDIOTS

Har försökt att blogga så många gånger. Men det går inte. Kan omöjligt processa den här resan innan jag kommer hem. Punktform:

- Lapdance från fantastiskt vacker brasilianska i Vegas. De hade 480 tjejer som jobbade. Vi drack cranberry vodka och lekte pimps. Giuliana hette hon.. vi har pratat om henne hela resan, haha.

- Extremt nära på att bli deporterade och halshuggna när vi närmade oss den mexikanska gränsen. Vet faktiskt inte hur mycket jag ska avslöja. Men jag kan säga att halva gruppen hamnade i chocktillstånd och grät. Den andra halvan skrek och var förbannade. Gissa vilken grupp jag var i. Hade vi haft otur så hade alla våra liv förstörts. Fängelse. Och aldrig mer USA. Vi tackar alla våra lyckliga stjärnor för att vi klarade oss.

- Är nu i 30-gradiga Palm Springs, har pool, wifi och el-hookups. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig innan. Men den här resan är helt otrolig. Helt jävla otrolig. Jag är så otroligt glad över att jag föreslog en husbilstripp där nån gång i februari. Har inte skrattat så här mycket sen förra terminen.

Bilder kommer också efter vi kommit hem. Har väl närmre 2000 stycken. Arizona var så vackert att det är obeskrivligt. Helt sjukt fantastiskt. Ååååååååk dit nu.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0