90 DEGREES

Det är sommar i San Francisco.

Jag lever, andas, vibrerar. Börjar få färg, fräknar. Vaknar upp och känner mig vacker, vilken fantastisk ny upplevelse. Känner mig ung, vild och levande.

Så levande.

Klär mig efter solen, dricker islatte och ler så mycket att jag får ont i käkarna.

Älskade, älskade stad. Du är mitt liv och som jag lever det. Samtidigt tänker jag på den svenska sommaren och på hur mycket jag kommer älska den just i sommar. Min praktik är äntligen 100 % säkrad, jag åker hem den 25:e maj. Jag ser Jennas leende framför mig så fort jag blundar, får öppna ögonen fort för att inte börja grina som ett barn.

Levande. Det är dagens ord.

Puss.

Outfit igår, sen idag. Hela första från H&M, skjorta, virkade shorts, kavaj (AVGUDAR DENNA KAVAJ), ring Forever 21.

Andra - tröja från H&M, köpt i Vegas, halsband H&M, shorts och skärp Forever 21, BH Wonderbra, rekommenderar till alla tjejer som finns. Dyr, men den sitter som gjuten. De här två stilarna är så jag kommer se ut hela sommaren. Och fan vad fint det ska bli.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0