LIFE

Första dagen på praktiken idag. Blev briefad på min första uppgift av en sjukt snygg tjej (bara en sån sak), drack kaffe, blev runtvisad och sen hemskickad vid 11. "Det finns inte mer att göra idag, så du kan gå hem nu. Du får ändå betalt för hela dagen. Och just det, imorrn har vi inga möten innan 10, så du kan komma in då". Alltså, haha, HELT fantastiskt. Så jäkla glad. Mina första skrivuppdrag är om en Caribbean Cruize och Brasilien. Sämre kan man ha det.

I övrigt är jag så otroligt glad över att ha tjejerna här. Det är så mysigt, och så skönt att de prickade in vackert väder. Vi har ätit massa god mat hemma, igår var vi på restaurang Kungsholmen och firade Antons födelsedag. Sprang in i Linda och Helena, två svinsnygga vänner från gymnasiet, blev hur glad som helst. Vi lovade varandra en liten reunion den här sommaren.

Ikväll kommer Jared, innan dess ska vi in till stan, shoppa, dricka kaffe och gå omkring. Livet är alldeles, alldeles för perfekt nu. Sommaren för mig kommer vara vita naglar och bruna ben. Fan-tastiskt. Och ignorera snörpmunnen på badrumsbilden. Jag var precis på väg att få en nysattack, haha. Men fin klänning, visst?

Puss!


Feedback
Postat av: Anonym

Vaga inte ta med dig klanningen till San Francisco!!! Men fan va fin den var pa dig.. det kan inte nekas! Hoppas jag far prata med dig snart! Systeryster

2011-06-16 @ 11:44:32
Postat av: Anonym

Hahaha din grisighet. Naturligtvis INTE. Men lämnar du kläder får du FAN skylla dig själv. Däremot ska jag inte röra den där guldiga från Topshop. Den ser så satans dyr ut. Puss :)

2011-06-20 @ 17:02:44

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0