START BEFORE IT ENDS

Gud, så fort tiden går. Jag kan inte FATTA att jag varit hemma i en hel månad. Bara två kvar. Har så mycket att berätta för er, men tiden går så fort, hinner ju inte:

- Mycket fin, lugn midsommar. Som en deltagare på festen sa, man vet att det är vuxenhäng när en i gänget kan gå och lägga sig i två timmar utan att få skit för det när hon kommer tillbaks (PUSS hjärta, och btw, nätet funkar nu! :P). Jag krossade alla i kubb, Lucas och Lexus fick solsken i pälsen när de jagade varandra på ängen, regnet höll sig borta och vi åt mat för fyra år framöver. Mycket, mycket fint.

- Jag älskar min praktik. Herregud, alltså. Jag förväntar mig aldrig någonting, men jag tror inte ens jag hade kunnat drömma fram hur bra det här är. Varierade arbetsuppgifter, flexibla tider (jag går när jag är klar i princip, och jag ÄLSKAR att inte vara hårt hållen av en klocka, jag blir mycket bättre på mitt arbete när jag får mer frihet), trevliga kollegor, goodiebags fyllda med smink och parfymer, världens bästa chef och Stockholms bästa location (utan att överdriva 50 meter från T-Centralen).

Idag fick jag min men's fragrance copy APPROVED av brand managern, vilket betyder att det går in i katalogen, så vitt jag förstod. Två veckor in i jobbet har jag redan en portfolio piece (om jag nu vill söka jobb som copy). Det gör mig så glad och stolt. Jag och Kim hade dessutom möte tillsammans med den här otroligt trevliga mannen, där vi gick igenom intervjufrågor jag skrivit till Malin Åkerman, och fick åter igen jättebra feedback. Intervjuer är ju i och för sig något jag pysslade med i typ fem år, men ändå. Det är kul att jag fortfarande kan.

- Sommarklasserna är också bättre än förväntat, en vecka in är jag redan på god väg att ha en hemsida och ännu en portfolio piece (kampanj för Monster Energy Drink). Den här sommaren behandlar mig oförskämt bra hittills.

Nu ska jag spela Sims. Mitt liv är härmed fulländat. Nedan får ni lite bilder från midsommar.

Puss!


Feedback
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 07:18:31
URL: http://smsalåna.nu

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0