RECONSTRUCT OR GET THE FUCK OUT

Idag har jag fått höra mer skit riktat mot mig än på.. sex år typ. Jag tog en lång promenad och satte mig utanför Jennas jobb och rökte. Funderade på om jag verkligen är allt det den här personen påstår att jag är. Alltid när man får kritik, oavsett om den är konstruktiv eller inte, så är det svårt att sortera ut vad man ska ta till sig och vad som är skitsnack. Till syvende och sist är det ju inte annat än en enskild människas åsikt. Och när man tänker efter så är situationen ganska efterbliven. Att en människa ska skriva till en annan människa "du är en dålig människa" och sen få samma sak tillbaks. Så det är två stycken separata enheter, med exakt samma beståndsdelar - hjärta, själ, kropp och hjärna - som sitter och spenderar tid på att skrika "du är felkonstruerad!".

Jättekonstigt.

Så vi lämnar den diskussionen för en stund och visar kjol istället. Jag har sovit typ hela dagen idag. Inte gjort något vettigt alls. Kjolen kostar 99:- och kommer från H&M. Bästa vännen är ovärderlig och kommer från Finland.

Puss.


Feedback
Postat av: bella

<3 fail harder <3

2011-07-01 @ 01:31:04
Postat av: Elin Johnsson

Oj. Så konstigt! Vem är det som spottat ut sig detta?

2011-07-01 @ 09:15:29
URL: http://elinelin.tumblr.com
Postat av: Cim

Haha bellsis <3



extremt konstigt. berättar när vi ses. ikväll!

2011-07-01 @ 10:33:04
Postat av: Robin

12 kjolar!

2011-07-01 @ 12:02:26
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0