HEY SUMMER, NO ONE TREATS ME BETTER THAN YOU

Västkusten behandlar mig som en prinsessa. Jenna och jag gör det bästa av Göteborg och herregud, så varmt det varit. Hela helgen strålande sol följt av en 30 grader varm (!) måndag. Jag är brunröd. Mycket fin nyans, ska ni veta. Imorrn åker vi hem är det tänkt, men jesus så fint vi haft det. Bästa vänner ska man dricka kaffe och röka cigaretter med. Det planerar jag att göra alldeles strax igen.

Ja, just det. Jag röker lite nu igen. Eller ganska mycket, faktiskt. Den här sommaren släpper jag mina egna tyglar lite. Till hösten är jag rökri igen. Lovar.

Hursomhelst. Västkusten. Hit måste jag återvända. I helgen duschade jag inte på typ tre dagar, alla mina kläder är fulla av sand och sommarsmuts, jag har druckit Brooklyn Lager till frukost, ätit jordgubbar, fått fräknar på näsa, axlar, händer, fått illmariga små stickor i fötterna, sparkat boll med Lucas, badat i iskallt hav och till och med simmat en liten stund, tittat på pingviner, smörjt in mig med citron/basilika-lotion varje dag och skrattat, skrattat, skrattat. Vackra liv, ju.

PUSS.


Feedback
Postat av: Jonna

Ja så sköönt.

2011-06-08 @ 10:27:53
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0