FIRST DRAFT SOMETHING

Hej hjärtan.

Nu har jag varit hemma i två veckor. Det känns väldigt.. konstigt. Allt går i hundratjugo, som vanligt. Och samtidigt så gör jag ju inget speciellt. Jag har semester, bara. Känner lite ångest över att jag släppt allt det kreativa totalt sen jag landade i Sverige, den ångesten resulterade i vad jag tror kanske kan bli t-shirt-tryck (se första utkast nedan).

Den här sommaren vill jag fokusera kring en enda sak. Mig själv. Jag har hållt det ganska väl hittills. Eller det beror på hur man ser det. Men jag ska göra en ännu större effort nu resterande tid. Vad är bäst för mig? Det är en extremt svår fråga att svara på. Prova själva, får ni se. Vad söker jag? Vem är jag? Vilket av dessa är ett naturligt steg att ta, ett nyttigt steg, och vilket av dessa är mina spöken, min potentiella dåliga självkänslas konsekvens, vilket av dessa BORDE jag ta?

Flummigt, jag vet. Men solen skiner i Stockholm och det gör mig filosofisk. Hursomhelst är jag i ett stadie där jag inte riktigt vet hur jag mår. Ge mig några dagar så får vi se vart jag landar.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0