SUMMER SOLSTICE

Hej hjärtan.

Jag lever. Men det är sommar, och ni vet. Jag jobbar mån-tors och sen har jag två onlinekurser på det. Jag ligger på A i Flash och på B i Innovative. Så det flyter på.

Jag trivs hursomhelst. Jag saknar min familj, men hittills har Stockholm visat sig från sin bästa sida. Det var alldeles, alldeles för varmt i helgen. 36 grader uppmätte min chef på sin balkong under lördagen. Inte okej. Så kanske är det bara jag, men det är ganska skönt nu med lite svalare grader.

Har som vanligt sjukt mycket bilder att visa er. Här får ni ett random utdrag från de senaste veckorna.

Puss.


Feedback
Postat av: jo

haha assa vad vi alla ba, yuck på melonbilden

2011-07-06 @ 10:04:19
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0