WORKOUT FROM HELL

Att ha träningsvärk ovanpå gammal träningsvärk är inte kul alltså. Körde kickboxing idag igen, riktigt roligt pass. Det bästa är att dom följer upp det med 15 minuter Amp'd Abs, bara mage. Helkroppsträning som får en att svettas som en gris. Jag har så jäkla ont i brösten och i armarna efter styrketräningen i onsdags, dessutom är det fel vecka på månaden och så är jag hungrig. MEN det är 18 grader och sol, så jag är glad ändå.

Vi ska äta nåt snabbt, sen ska vi upp till parken och prata One Show. Skönt att komma bort från datorn. Jag vet ett par tre stycken som har hoppat av AAU för att de kört grafisk design/reklam och insett att de måste sitta framför datorn 14 timmar om dygnet, haha. Kommer ihåg att det var bland det första jag fick höra. Och jag svär, dör min dator så dör jag. Det vore katastrof.

Alltså AJ vad ont jag har överallt. Suck. Nu ska vi ut.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0