words plus other stuff

Hej hjärtan.

Gud, vi är så slappa att det är helt otroligt. Har snart gått igenom typ fyra säsonger av The Office, en av de få serier jag skrattar högt åt. Herrejävlar så bra det är, alltså. Utöver det har vi gymmat (klapp på axeln), ätit sushi och smörad makrill (DÖR det godaste som finns) och handlat mat. Hmm. Jag antar att vi gjort en del idag ändå. Men likväl, måste få tummen ur röven snart. Har haft "semester" i två veckor snart. Det är två grejer jag verkligen vill göra det här lovet som vi inte gjorde 2010 - bila till Los Angeles alternativt närliggande strand för en helg alternativt heldag med sol och bad. Och så vill jag gå på vattenmuséet, nej men så heter det inte, vad fan heter det.. akvarium? Låter ju helt efterblivet. Finns ett stort här i SF i alla fall, vill gå dit och kolla om jag kan få bukt med min fiskfobi.

Imorrn har vi planer i alla fall, vi ska köra runt med Andrew och se vad för bus vi kan hitta på, sen ska vi kanske sova över ute hos honom i Marin. Det blir nog fint. I helgen fyller Jared år, så då blir det fest, sen kommer svenskarna äntligen hem från sina Sverige-resor och då blir det ännu mer fest. Håller fortfarande på att fixa med bloggen, designen tar längre tid än vad jag trodde den skulle göra.

Nu ska jag käka avocado-mackor och kolla på fler The Office. Just det, köpte kläder idag! Och väska. Visar sen. Här är förresten väldigt fina saker som jag vill ha. Det första armbandet är från Topshop, resten är från UO. Vet inte vad det här är för personlighetsförändring, men jag har blivit väldigt smyckeskär. Och solglasögonen är ju bara perfekta. Vill ha allt, allt, allt. Vilken tur att jag fyller år snart....................

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0