VS SWIMSUITS

För fyra år sedan köpte jag en sjukt dyr bikini på Asos.com. Tror den kostade kring 1200:-, vilket för mig är löjligt mycket för en jävla bikini. Men jag tjänade väldigt bra med pengar och hade råd. Den har nu varit mig trogen i fyra år. Ser exakt likadan ut som när jag köpte den och passformen är lika bra, så pengarna var väl värt det i alla fall. Kommer fortsätta använda den i år, ljust korallfärgad är den, rosa alltså. Den är bandeau-formad, och jag älskar den modellen, men lite trist att köpa ännu en i samma modell.

Nu har i alla fall året kommit då jag ska köpa ny bikini. Och efter att VS droppade sin swimsuit catalog i vår brevlåda har jag bestämt mig att det får bli från dom. Fullt set ligger väl ungefär kring 700:-, vilket fortfarande är mycket, men dom är så jäkla fina. Har gått igenom precis alla nu och väljer mellan de nedan. Vilken tycker ni är finast? Och ja, jag älskar fortfarande leopard och kommer fortsätta använda det hela året ut. Jag älskar den där mönstrade på Lima, sjukt fin färg. Och jag älskar modellen på nummer tre. Och den längst upp tycker jag också om. Hjälp.

Puss.



Feedback
Postat av: Nathalie

Den översta får min röst!

2011-01-12 @ 09:16:12
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/
Postat av: Elin Johnsson

Hej lille, jag tycker inte ettan utav den anledningen att om du tittar noga så är den rätt "stor", alltså bred.. Den täcker väldigt mycket av bröstet. Och till oss med mindre byst tycker jag liksom inte det passar så bra. En bikini jag beställde för typ et år sen var i den modellen, och tyckte dinte det var så snyggt på mig iaf. Så jag röstar för sista :)

2011-01-12 @ 13:10:42
URL: http://elinelin.tumblr.com
Postat av: robbah

ful brud där i mitten...



DET VAR MINA 1200 som betalade för den jävla bikinin!!!

2011-01-12 @ 13:21:41
Postat av: Cim

Jag älskar verkligen den längst ner, ungefär samma modell som min bandeau fast med band.. och underdelen är skitsnygg. Tack tjejer! Och Robin haha NEJ. Var det inte konsertbiljetter?

2011-01-12 @ 18:54:47
Postat av: Moa

Den mönstrade. Sjukt snygg. Precis som Adriana.

2011-01-12 @ 21:09:54
Postat av: robbah

Adriiiiiiiiiiii!



jag bara tänker utanför boxen Cim! :) Jo Nas bland annat! Men han gillar säkert bikinis oxå

2011-01-13 @ 15:13:18

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0