INFUSION

Det går inte att beskriva igår natt. Så jag gör inte det. Vi kör bara kort punktform:

- Två-års-jubiléeum på Infusion. Say no more.

- Jag blev biten minst 60 gånger av en galet berusad grafisk designer.

- En svart tjej knuffade mig, varpå jag naturligtvis knuffade henne tillbaks, vilket resulterade i hand-vevningar och en jävla massa gapande. Första gången jag hamnar i tjafs här borta, kändes som Laroy 2007.

- En annan brud kaskadspydde inne på toaletten, var två centimeter från att trampa i det med mina älskade wedges.

- Nån i vipen slängde en fet bunt endollarsedlar ut på dansgolvet, helt plötsligt började det regna pengar och två tankar for igenom mitt huvud - "klyschan är komplett" och "vart är Emil?".

- Det var nån känd DJ som körde, Dribble? Skribble? Jag har fan ingen aning. GRYM var han i alla fall, det var omöjligt att stå still.

Alltså, jag orkar inte. Drack EN drink på Infusion, det behövs inte mer för att ha kul där. Galnaste stället. Här nedan är en video från klubben när Far East Movement kör sexiga "G6". Ser ganska städat ut i videon, jag kan säga att det är liiite vildare in person. Men gogo-dansarna är precis lika snygga. När jag tänker efter kan det vara C som har filmat den här videon..?

Hursomhelst. Störd kväll. Så kul.

Puss.


Feedback
Postat av: emil

Haha kan se dig i tjafset framför mig... "OH NO you di'int homegirl! you want some of this? huh?! you want some of this!?" och sen bara börjar veva med din handväska och sliter peruken av henne.



Och ja, vart var egentligen jag nånstans? Jag är i kraftigt behov av dollar just nu, och hiphopreferensen hade ju varit nice att uppleva också :)

2011-01-30 @ 22:50:18
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Sötnos, jag är alldeles för ghetto för att ens bära handväska. Jag har knogjärn i BH:n and that's it.



Dollar dollar bills, du vet vad som gäller. Jobba, spara, flyg hit. Puss.

2011-01-31 @ 01:56:36
Postat av: emil

Alltså, jag håller ju på och sparar nu faktiskt. Jag har säkert 10 lax eller nåt. Inte riktigt kanske men nästan. Så det är ju flygbiljett och lite fickpengar, men behöver mer än så.



Jag har tänkt mig efter sommaren, typ september, hur låter det?

2011-02-01 @ 22:10:25
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

September är bästa månaden vädermässigt. Och hösten är också Farids sista termin så han har typ inga kurser, kommer vara ledig hela tiden. Så det låter BRA.

2011-02-02 @ 19:24:18

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0