JARED'S BIRTHDAY PIRATE STYLE

Hej missar.

Nu har jag lyckats ladda in helg-bilderna i datorn. Om tre timmar ska vi på pilates, ska bli skönt. Men jag måste köpa mer träningskläder, nu har jag liksom ett set jag kör med. Funkar inte riktigt när man tränar varannan dag. Hursomhelst, här är ett gäng från piratbaren!

kärlek och kärlek

punchbowls i SF kostar kring 36$ och smakar kanel. mycket märkligt.

här är alltså Carries pojkvän, Jared. han går under alias Bigman.

och här har vi vår kära vän Andrew.

jag, Carrie och Alexis, så himla vacker och mysig tjej.

det går inte att inte älska de här människorna. fattar inte att carrie ska lämna mig, usch så fantastiskt sorgligt.

lite full, mycket glad.

hahahaha, så jävla kul, såhär såg dom ut efter att ha testat punchbowlen. gud så roligt.

Efter piratbaren gick vi till Grubstake (öppet till 04) och åt hamburgare. Så. Sjukt. Värt.

sen hoppade vi hem med Lauren!

Så. Puss!


Feedback
Postat av: jo

ah, det ser fett ut! kom hit masta helg sa gar vi till townhouse!!!! mina roommates ar inconsiderate hogljudda bastards, jag har inte langre nagra somhelst skrupler for att lata er allihopa bo hos mig.

2011-01-11 @ 03:34:03
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

Hahaha, noted. Ska prata med grabbarna :) Puss!

2011-01-11 @ 05:36:55
Postat av: Elin Johnsson

GUd vilken mysig utekväll det ser ut att ha varit... <3

2011-01-11 @ 12:16:58
URL: http://elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0