GRADES

ÄNTLIGEN så har jag fått mina betyg. Jäkla lärare, alltså, men dom njöt väl av ledigheten dom med:

Copywriting 1: B
Flash: B+
Ad Creative 2: A
Campaign Design: A-

Tror vi var två personer i Flash-klassen som fick B, så det känns bra. Vet garanterat att vi var färre än tre personer som fick A i Campaign Design, så det känns också väldigt bra. De andra två bryr jag mig inte lika mycket om, men två A är bra. Jag vill hålla mitt GPA över 3,6, tror att jag borde ligga kvar där med de här betygen.

Jag har skrivit upp mig för nästa termin, mina inbokade kurser är:

Principles of Graphic Design
TV Reel (med den här mannen som lärare, så JÄKLA stort)
Art History (värdelös liberal arts online-kurs, ska byta den mot Web Tools för att lära mig html bättre)
Brand & Branding

Om jag fortsätter plugga på i normal takt så tar jag examen hösten 2012. Men jag vill gå ut på våren istället, vilket betyder att mitt sista år kommer bli riktigt tungt. Jag har 17 klasser kvar att ta. Heltid är ju fyra kurser per termin. Sen kan man dessutom ta sommar/vinter-kurser över loven, så mitt schema för det kommande året ser ut som följer:

4 kurser nu i vår
2 liberal arts-kurser under sommaren
5 kurser i höst
1 liberal arts-kurs nästa vinterlov
5 kurser våren 2012

Om jag kan lågstadiematte korrekt så blir det 17 klasser. Så blir det, alltså. Färdigpluggad våren 2012. Känns lite.. konstigt.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0