UNTIL YOUR SKIN SINGS SONGS

Farid visade mig den här igår, och jag måste försöka sprida den vidare.

FANTASTISK kvalité för det första. Och ni kommer rysa. Ni kommer vilja känna sån där kärlek varje dag för resten av era liv. Det här är talang i sin mest genuina form. Det är en av de bästa rapparna jag någonsin sett. Och nej, andra kommer kanske inte tycka att han rappar, men han har det där flowet, han har rytmen, han har poesin, han har känslan som inte finns i nån annan genre än hiphop. Men det spelar ingen roll vad det är, man behöver inte sätta en label på något som är så äkta. Han talar som jag vill skriva. Jag vill att allt i mitt liv ska vara lika vackert som hans ord, han får mig att vilja mäta allt jag omger mig med mot styrkan i hans röst. Det bästa jag någonsin sett, enkelt förklarat.

EDIT: Lägger upp en till video under, "Audacity to Breathe", den fick mig att gråta.


Feedback
Postat av: Isabelle

My God, he is brilliant. Och denna mening var inte heller så dum: "Jag vill att allt i mitt liv ska vara lika vackert som hans ord, han får mig att vilja mäta allt jag omger mig med mot styrkan i hans röst."

2011-01-10 @ 20:33:28
URL: http://offtheheart.blogspot.com
Postat av: Cim

Tack söta. Ja, han är fantastisk. Finns mer på youtube! "Scars" är väldigt fin också.

2011-01-10 @ 22:31:32

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0