STOP HOLDING ME DOWN

Vad jag gör just nu. City Harvest är långt större än vad jag trodde från början.

Nu har jag förövrigt satt igång med den nya bloggen Let The Wild Kid Soar, som kommer fokusera på art, copy, grafisk design, idéer, allt inom reklam och design som inspirerar mig och lyfter mig högre. All text kommer vara på engelska. Mycket för att jag haft massa folk här nere som tjatat om att dom vill läsa vad jag skriver och mycket för att börja att positionera mig i alla fall lite internationellt. Snart kommer det en hemsida också och LTWKS är något jag stolt kan koppla till vad jag älskar och vad jag vill jobba med, medans den här bloggen är en ren hobby. Det blir fint. In och besök.

(Bloggen heter Let The Wild Kid Soar för att det är vad samhället borde fokusera på. Vill vi ha mer skönhet och innovativt tänkande i den här världen så måste vi låta ungarna revoltera, låta dom gå mot strömmen, låta dom färga håret rosa och säga att dom är vackra i vilken hårfärg som helst, låta dom teckna istället för att bråka med ännu en matteläxa, låta dom plugga en kreativ utbildning, låta dom dansa, sjunga, växa, låta de vilda kidsen flyga helt enkelt.

När jag var yngre ifrågasatte jag alltid mina mattelärare som sa att jag kommer ha användning för det senare. Jag visste att dom ljög och jag hade rätt, i min framtida karriär har jag extremt lite användning för matte överlag. Hursomhelst - jag älskar bloggnamnet, det står för allt jag är och allt jag tror på. Kan inte bli fel. Puss.)

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0