SHOES AND SABA

Mitt hjärta är ute och festar igen utan mig. Tredje gången på typ en vecka nu. Jag är fortfarande sjuk och pallar inte riskera någonting, vill bara bli frisk nu så vi kan köra igång med träningen igen. Läser, läser, läser hela tiden, "Hypnotisören" av Kepler är helt otrolig. Ska lägga mig strax så jag orkar upp tidigt imorrn, vi har ännu ett City Harvest-möte. Vi kom faktiskt på en idé nu senast när vi träffades, rejält vågad och ingen har tagit den approachen förut. Jag är fortfarande intresserad av vart vi kan ta det, men är inte helt säker på att det är rätt för den här klienten. Håller på att ta fram andra alternativ. Vi har gemensamt bestämt att vi ska ha en färdig idé/plan senast den 1:a februari, så vi kan spendera en månad med att skapa pitchen. Det ska vi bara hålla, så imorrn är det balls to the wall som gäller.

Tänkte i alla fall visa er skorna innan jag går och lägger mig. Perfekta. Nu är jag grinig för att det är så varmt här, vill bara ha på mig dom hela tiden. Man kan vika ner skaftet, men jag tycker om när det slår precis mitt på knät sådär. Älskar också att det är "delat" där bak längst upp, så snyggt. Och så små tassels. Avgudar de här skorna. T-shirten ser ni också på de här bilderna. Längst ner är middagen vi åt den kvällen, världens bästa saba (smörad makrill) och sushi från vårt thaiställe.

Okej, pussnatt.


Feedback
Postat av: Nathalie

Wow! Ursnygga!

2011-01-27 @ 09:06:52
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/
Postat av: Jonna

AS snygga. Men, ska kommentera bättre, ska ta mig tid till att läsa... varit mkt senaste dagarna = lite data. PUSS.

2011-01-27 @ 11:17:49
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Ingen fara hjärta. Jag har skrivit typ en bok på senaste i den här bloggen, du måste inte läsa allt haha. Tack Nathalie!

2011-01-27 @ 22:53:46
Postat av: Jonna

Jag gillar böcker. Läser och skriver imorgon. Då är det lördag = ledig. :) Och bakis. PUSS.

2011-01-28 @ 09:49:17
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0