MARGARITAVILLE OR JANUARY 19TH

Okej, nu är jag ASSJUK. Helvete. Visste i och för sig att jag skulle bli sjuk om vi drack lite margaritas igår, och vi drack inte lite margaritas. Vi drack fem pitchers. En pitcher per person alltså. Grattis gänget. Och efter det slutade vi inte, nej då. Vi sprang skrattandes hela vägen upp till bussen, sen åkte vi hem till Erica. Där tog vi vodkashots med citron och så light beer på det. Sen körde vi charader tills Amanda dog vid 10-tiden, haha. Sen åkte vi hem. Idag vaknade jag upp och dog efter att ha skypat med Jonna. Nu har jag använt upp två toarullar till mina snytningar och ska väl påbörja den tredje.

SUCK. Men så är det. Hellre sjuk nu än under terminen, förresten. Skitsamma. Här kommer bilder från igår.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0