H&M GUEST DESIGNER ELIN KLING

NEEEEEEEEEEEEEJ jag börjar gråta, helt seriöst. Aldrig förr har jag varit så sugen på att åka hem som nu. Den här kollektionen släpps naturligtvis bara i Sverige och jag vill ha typ allting. Otroligt fina saker, jag är grymt imponerad. Kommer allvarligt talat sitta på Tradera/Ebay sen och försöka hitta något av nedanstående underverk. Helvete. Skinnjackan är fantastisk, den där bronsgrejen är fantastisk, de tre klänningarna är fantastiska.

Den 3:e februari släpps kollektionen. Vässa armbågarna, svenskor. Och är det nån som ska in och slåss - kan ni snälla plocka en 34:a till mig och skicka till andra sidan Atlanten? Jag betalar bra. Suck och gråt.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0