GOOD ARTISTS COPY, GREAT ARTISTS STEAL

Innan vi tar den där idén så kan vi ta det här.

Jag gissar att det är svenskarna som snott från amerikanerna. Men det är väl okej. Två skilda sidor. Först:

whatthefuckshouldimakefordinner

Och här har vi de som blev inspirerade:

vadihelveteskajaglagatillmiddag

Men min favorit och dagliga besöksplats är ändå:

goodfuckingdesignadvice

Nu hoppas jag att nån tar den här extremt enkla idén och springer lite med den. Än har den väl inte sett sin fulla potential?

(Här är också ett av problemen jag har med svenskar i allmänhet. Amerikaner är MYCKET mer etiska när det kommer till att namnge sina sources, kolla bara på Tumblr. Där halshuggs du om du inte är rak med vart du hittar skit. Det förvånar mig inte alls att de amerikanska sajterna ovan länkar till sin inspo, medan den svenska sidan låtsas som att det är deras påhitt. Fjantigt. Stå för att du inspireras. Där har du ett bra jävla råd.)


Puss.

Feedback
Postat av: Nathalie

Haha vilket lamt försök att göra något lika bra fast på svenska... Den svenska sidan kändes bara töntig, tycker jag.

2011-01-21 @ 10:19:17
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/
Postat av: Cim

Jo men det blir ju så när dom bara koppar rakt av. Så jäkla tråkigt.

2011-01-21 @ 19:37:08

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0