EARLY MORNING

Hej missar.

Designen på inspirationsbloggen går framåt, ni kan gå in och kolla om ni vill. Jag är så jäkla kräsen, vill inte börja blogga innan designen är 100 % klar. Men nu börjar det närma sig.

Babe har redan varit ute med hunden, vi ska ut och käka frukost nånstans nu. Zumba-passet igår var kul, men jag tror att vi behöver nåt med mer styrka inblandat. Bara cardio ger inte lika mycket, jag vill ha ont i varenda kroppsdel dagen efter ett träningspass. Tror vi ska prova kickboxning nu imorrn. Dom har dessutom open saturdays på gymmet, så ska försöka släpa med oss diverse kompisar.

Farid verkar inte heller gilla "Punk" speciellt mycket. Jag saknar "Ok Wow"-material. Det var ju nyss, för fan! Den var ju tusen gånger bättre än den här mellanmjölken. Jag fattar förebildsgrejen, jag förstår Adams game. Han dricker inte, han röker inte (nåja), han uppmanar dig till att gå din egen väg. Men det räcker liksom inte. Han måste börja gräva djupare. Tro mig, jag om nån vill tycka om det Adam gör, har följt honom sen innan han slog. Jag såg honom live på undangömda små skitklubbar i Stockholms stad långt innan nån visste vem han var. Han hade så mycket potential och jag älskade honom från dag ett.

Men faktum är - är det dåligt så är det dåligt, oavsett vem som står bakom micken. Jay-Z är en av världens största, och jag hatar honom på Kanyes "Monster". Har aldrig hört sämre verser från honom, någonsin. Nu säger Jay och Kanye förövrigt att dom ska göra en hel platta ihop. Det kan bli gudomligt. Eller så går det åt helvete. Ska bli intressant.

Nu ska jag göra helg med den här.

Puss.


Feedback
Postat av: M

the cover art för deras kommande skiva är stenfult i alla fall, har du sett det? Och jag håller med dig om "monster", det är bara Kanye och Nicki som tillför den låten något!

2011-01-07 @ 23:49:41
Postat av: M

(och Bon Iver...)

2011-01-07 @ 23:52:26
Postat av: Cim

Ja, verkligen! Och jag gillar inte ens Nicki, men hon är grymt mycket starkare än Jay på Monster. Nej, har inte sett covern, länka gärna!

2011-01-07 @ 23:52:31
Postat av: M

http://twitpic.com/3npgu2 :)

2011-01-07 @ 23:54:01
Postat av: Jonna

Men okej, så ska du lyssna The Monkey, den är GRYM. Alltså, SÅ jävla bra. Bättre än både Ok Wow och Like A Punk.



2011-01-08 @ 19:54:45
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Jonna

Men okej, så ska du lyssna The Monkey, den är GRYM. Alltså, SÅ jävla bra. Bättre än både Ok Wow och Like A Punk.



2011-01-08 @ 19:55:00
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Jonna

förresten är hela skivan bra... men den får vi väl höra mer av först i mars... illa nog. Men, vi kan lyssna in oss tillsammans i maj? :) Puss

2011-01-08 @ 19:56:00
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Är den bättre än Ok Wow, då är den JÄVLIGT bra :) Mars. Usch vad sent. Trodde han var klar med den typ? Det kan vi absolut göra. Puss puss

2011-01-08 @ 21:20:45
Postat av: Jonna

Ja, skivan är klar... jag lyssnade hela i NYC. MEN, kommer inte ut för ens i mars... de är segt som fan. Ska försöka sno en skiva, det vore ju trevligt som tusan. Men sök på The Monkey på youtube, den finns där.



puss.

2011-01-08 @ 22:03:07
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0