DAISY BIKINI TOP VS

Vill så gärna visa er den här bikinin, men helt SJUKT hur obekvämt det känns att stå och posa i sovrummet. Konstigt att det på stranden känns helt okej, men så fort man står hemma känns det som porr, typ. Trots att det är 20 grader varmt här och rent tekniskt till och med varmt nog för bikini (på tal om det brände jag mig lite idag).

Skitsamma. Kan av den anledningen inte visa er trosorna, det kändes bara.. fel. Men här är den vita toppen i alla fall, så himla fin är den. Älskar att den har ett band under bysten och att den trots ganska "bred" kupa har smala band upp mot nacken. Det är alla rätt för oss som inte direkt faller framåt av bröstvikt. Sitter perfekt gör den. Köpte också en leopard-historia, men den kan jag definitivt inte visa. Tog ett kort och det var bröst överallt. Jävla VS och deras push-up. Kommer lämna tillbaks den. Köpte den i min storlek, men tror att jag kanske måste gå upp en kupa för att inte få dubbeltutte. Efter att ha provat den är jag ganska säker på att jag och VS har skilda åsikter om vad som är sexigt.

Suger att inte allt passade, men vad gör man. Ropade in Farid efter ett tag när jag kände mig för löjlig (klistrade på mitt nördigaste face för att gottgöra för nakenheten, sen slutade det med att jag klippte av halva ansiktet ändå), då lekte vi Michael Scott en stund, sen gick han ut. Tänker inte förklara, se alla säsonger av The Office och garva ihjäl er. Till sist slängde världens snyggaste rödskägg en kyss åt mig, och nu ska vi sova. Vilket slit alltså.

Just det, den här toppen har nåt sånt där stjärtigt vitt band man ska knyta rosett med i fram, men den tänker jag klippa bort. Dyr var den inte, om det är någon som undrar, typ 24 dollar. Kvalitén känns definitivt bättre än exempelvis H&M:s (en kedja som FÖRÖVIGT lanserar webbutik här i staterna nästa årsskifte.. hoppas den blir bättre än Sveriges). Halsbanden förresten, "staven" är från Asos och fjädern från Forever 21. Lever i dom två nu, så fina tillsammans.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0