COACHELLA BABY

Varje år är det en grym festival i Indio, Kalifornien, några timmar från L.A. Den heter Coachella. På skolan börjar alltid folk tjattra om den här festivalen redan i februari. Vilka artister kör, vilka ska gå, hur mycket kostar det? Line-upen brukar alltid vara bra, men såhär bra har den aldrig någonsin varit. Dom är smarta och sprider naturligtvis ut de man verkligen vill se över alla tre dagar, men det finns inte en chans att vi har råd med det. Dessutom har jag lektion på fredagar, haha. Så det lämnar lördagen och söndagen. Tror knappast ni behöver fråga vilken dag jag väljer.

Kanye West i Stockholm är den bästa konserten jag någonsin sett. Att se honom igen i USA skulle vara fantastiskt. Biljetterna har inte släppts än, men när dom gör det finns det en stor chans att vi bokar upp oss den där söndagen. Nas är grädden på moset. Hoppas, hoppas, hoppas priset inte ligger över 100$.

Puss.


Feedback
Postat av: robbah

THE STROKES!? NICE

2011-01-19 @ 11:37:25
Postat av: j

dor pa fredags lineupen!!! om jag ar kvar ska jag ga pa hela javla skiten.

2011-01-19 @ 19:30:32
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0