ALL THAT SPARKLE

Rea-avdelningen på Forever 21 är på riktigt min bästa vän. Nu lämnade jag i och för sig tillbaks något annat, men den här föll jag för direkt. Fattar inte vad det är med mig och glitter nuförtiden. Men jag är lite kär i allt som blingar.

Det jag älskar med den här är att den har potential att användas som lager över typ vad som helst. Just nu körde jag bara svart bustier från Shopnastygal och svarta shorts från Cheap Monday, men jag kan nog hitta på en del annat också. Älskar den. 120 spänn. Och förresten är storleken 3x, alltså den största dom har. Jag hade tur och sprang in i sista exemplaret. Egentligen är det nog en topp.

Puss.


Feedback
Postat av: pojken

all kinds of deliciousness i senaste 2 inläggen :)



puss och klapp

2011-01-18 @ 06:58:40
URL: http://littlebeard.tumblr.com
Postat av: Jenna

Du och din smala, snygga kropp kan gå och gräva ner er. GRÄV NER ER!!! Eller bli fet. Tack.

2011-01-18 @ 15:50:33
Postat av: Cim

JENNA mitt älskade lille gryn. Jag saknar dig och din underbara attityd. Logga in på skype nån gång.



Och fet lär jag inte bli eftersom vi tränar varannan dag. Hur går det med din träning? HAHAHA. vad roligt.

2011-01-18 @ 18:48:27
Postat av: Jenna

Tränig är trååååååkigt. Men har hittat lösningen. Ska köpa en stång hem. Grym fucking träning OCH roligt. Win-win :D

2011-01-19 @ 18:15:51

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0