THROUGH THE EYES OF SOMEONE ELSE

Det är så fint när någon som kan fota på riktigt kommer till San Francisco och dokumenterar. Ingen gör det bättre än Sandra, naturligtvis. Och föga förvånande spenderade hon lördagen på Hemlock, samma bar som Jude Law tog en öl på förra veckan, samma bar som jag, Farid och vänner spenderat en drös med kvällar. Sista bilden här nedanför.

Jag tyckte så synd om Sandra, hon lyckades pricka in den enda helgen då det regnade 24/7. Och när det regnar i San Francisco, då öser det. Monsun, typ. Men hursomhelst -

Titta, vår vackra stad. Körsbärsträden har blommat i några veckor nu. Idag fick jag förövrigt den finaste presenten jag någonsin fått. Men mer om det imorgon, nu ska jag sova.


Feedback
Postat av: j

assa jag tror inte du forstar vilket state av PANIK du satte mig i igar narj ag sag dedar bilderna och klickade igenom till sandras blogg. och mitt x ar plastered all over it med lizzie. DOR.

2011-02-23 @ 18:47:03
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

Men nej, va, förlåt! Inte Azin väl? Den andra snubben? Och vem fan är Lizzie, din kompis eller hans nya? Hade iiiingen aning.

2011-02-23 @ 19:56:23
Postat av: j

nej simon, lizzie ar hans nara kompis, antagligen inte hans nya men han ar bara sa klumpig. jag kanner henne inte, de blev nara nar han flyttade till sf. det ar bara jobbigt att se liksom. man behover kanske inte ga och kramas i regnet pa en av sveriges storsta bloggar. tycker jag.



och det ar ju verkligen inte ditt fel. bara. guh. ringde hem och fragade efter skvaller. blev lugnad. haha fy. x assa. fuck them.

2011-02-23 @ 20:20:09
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0