PINK/FEATHERS

Hej gänget.

Glömde berätta det, jag tror jag tappade mitt student-ID igår. Första gången sen jag kom hit, grattis till mig. Suger mest av sentimentala skäl, ville ju spara det och ha kvar. Men nån sa igår att dom har kortet på fil i datorerna, så kanske kan jag köpa ett nytt och få mitt 21-åriga nylle på det också, haha. Typ 30 dollar ska det kosta att ersätta.

Blir mycket mode nu i rad, men glömde ju visa det här som jag beställde förra veckan. Syrran var så söt och bestämde att Forever 21 skulle bli platsen för presentinhandlandet, tror att hon och Farid pratade i smyg. Hon hade spanat in några t-shirtar, men jag är fast på rosa och på fjädrar just nu (konstigt, eftersom jag garanterat måste bli brun för att kunna bära upp rosa helt).

Hursomhelst, de här två blev det. Shortsen tror jag kan bli vårens och sommarens mest använda plagg, hoppas dom passar. 9,50$ kostade dom, haha. Toppen är hundra procent silke, ovanligt för Forever. Älskar fjädertrycket. Tack lilla syster, älskar dig.

Puss.



Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0