PAOW!

Kroppmässigt måste ju Paulina ha den snyggaste kroppen i Sverige. Eller? Jag får ju hem Victoria's Secret-kataloger, och jag tycker hon slår flera av dom med hästlängder (Ambrosio, Candice, Miranda, ja alla utom Lima typ). Hon skriver att hon får massa negativa kommentarer efter att hon la ut den här bilden, men det MÅSTE vara avundsjuka. Helt otrolig kropp. Och jag tror faktiskt inte hon har silikon. Vad är hon liksom, 17 typ?

Det var mitt popkulturella inlägg idag. Nu ska jag återgå till att vara 24.


Feedback
Postat av: robbah

hon är allegedly äkta, men som du säger bara 17 :) o kurvor måhända men, hon är ju 20 cm kortare än vs-damerna också!?



För lite Lima i din blogg på sistone tycker jaeeg!

2011-02-09 @ 16:47:25
URL: http://jonte.se

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0