LIVE AS IF YOU'LL DIE TOMORROW



Hej gänget.

Tänkte att ni var lite svältfödda på bilder, så lägger upp lite som jag screenshotat de senaste dagarna. Home är en mysig restaurang vi åt brunch på idag (Eggs Benedict och mimosas, fantastiska söndag), tillsammans med födelsedagsgänget från i fredags plus ett par till. Älskar att vi alltid är minst åtta pers på alla aktiviteter. Det var ju Superbowl idag, men det sket vi i totalt. Istället tog vi långbrunch, garvade en hel del, drack tre pitchers mimosas i vanlig ordning, sen parkhängde vi en stund i 25-gradig värme. Alldeles för fantastiskt väder för att sitta inne på nån unken bar. Reklamfilmerna har vi sett nu när vi kom hem istället, Hulu la upp minst tjugo stycken. Hittills tycker jag Coca-Cola är okej, Volkswagen står fortfarande som favorit och Eminem är oväntat nog med i två separata spots. Lustigt.

Bild två är en MYCKET fin skinnjacka jag hittade på nåns blogg, kanske Columbines. Bild tre är en MYCKET fin tatuering och bild fyra är söta små shorts från H&M:s vårkollektion. H&M attackerar fortfarande med full styrka förövrigt, jag älskar det. Tror att dom släppt typ tre olika lookbooks på vårnyheter i veckan.

Idag är det söndag, ja. Om drygt en timme fyller jag år, San Francisco-tid. Bästa pappa har skickat pengar så jag kan klippa mig och färga håret, syrran fokuserar på presenter från Forever 21 och hjärtat här hemma har gömt nånting under sängen. Där var det helt tabu att kika, så det har jag undvikt. Att fylla 24 känns overkligt på alla sätt. Lite angst är det ju, här sitter man och pluggar fortfarande, livet är lite för skönt och lite för avslappnat. Det är bara sol och god mat och godare vänner och kärlek.

Och om jag gnäller på det är jag ju helt dum i huvudet, så jag slutar med det nu. Hursomhelst. 24. Det känns bra.

Puss.

Feedback
Postat av: Elin Johnsson

Älskling, grattis, grattis, grattis!! GRATTIS!

24 är en bra ålder, jag tänker liksom att man är snyggare när man är 24 än när man är 23. Mer kvinna, fast fortfarande med en ungdoms friskhet. Fan vad bra, jag vill också vara 24. DU är bäst. Jag älskar dig.


Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0