CLICK SHIP

Endless är USA:s, kanske världens, bästa shoppingsajt för skor. Jag förstår inte hur, men man behöver aldrig betala varken skatt eller shipping. Dom skeppar grejerna gratis over-night. Så nu när jag beställer på kvällen den 10:e kommer dom på morgonen den 12:e. Det är sjukt bra.

Utöver det har dom fri return shipping. Man lämnar bara grejerna på UPS, och så skickar dom tillbaks skorna utan kostnad. När dom kommit fram får man ett mail i inkorgen, där står det hur mycket pengar man får tillbaks och när det sätts in på kontot.

Ett av få amerikanska företag som förstår hur viktigt det är med bra service. På riktigt så avgör såna här grejer vartifrån jag beställer. Topshop har hur mycket snygga grejer som helst, men shippingen är svindyr. Samma sak med Urban Outfitters, där ligger den på 10$ vad du än köper. Värdelöst. Asos är ju bättre på det där, dom kör också gratis, men jag bor i USA vilket betyder att jag alltid får grejerna efter typ tre veckor. Lite för lång tid.

Hursomhelst, beställde de här tre. Har två par sandaler som ruttnat ihop fullständigt, inte så konstigt när jag lägger max 50 spänn. På den ena modellen har jag till och med dragit bort undersulan för att den började skavas bort, så nu går jag i princip direkt på marken, haha. Det känns alltid mer okej att spendera pengar på högklackade skor än på sandaler, efterblivet eftersom jag ganska sällan orkar med högklackade skor till vardags.

Alla de här tre var sänkta minst 50% i pris, de jag är mest nöjd med är de med fransar. Candela heter märket, sandalerna kostar 240 dollar originalpris. Endless hade ett par 36:or kvar för 38 dollar. Jag är precis som min pappa - det finns inget bättre än ett fynd. Eftersom mina fötter är mongo räknar jag kallt med att minst ett av de här tre paren inte kommer passa, men vi får se. Hade åtta par i korgen när jag började välja bort, inte lätt kan jag säga. Vill egentligen ha ett par korall-färgade också, men hittade inga hyfsat billiga i den färgen.

Hursomhelst, skor:


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0