BEIGE DRESS H&M

HERREGUD H&M EXPLODERAR AV VACKRA SAKER. Alltså. Helt sjukt. Bästa besöket på länge. Köpte en nakenklänning, den ser ni nedanför. La undan en stor, ljusrosa, underbar tröja och en lång, fin väst. Hade inte med mig mina presentkort, så får gå tillbaks imorrn och köpa dom. Dessutom fanns det en otroligt snygg beige kjol, men den fanns inte i min storlek (som tur är).

H&M levererar, ja jävlar. Hade 14 plagg med mig till provrummet. Den här klänningen är to die for, alltså. Kan varken ha trosor eller BH under, men herregud så fin den är. Fallet är fantastiskt. Dessutom känns den väldigt Kling for H&M, vilket är ett stort plus, haha. Det är sällan man hittar ett plagg som är lika vackert på en själv som på galgen. Den ska jag ha på mig nästa helg när vi ska äta god middag och festa bort One Show.

BRA SÖNDAG.

Puss.


Feedback
Postat av: J

1. TACK för den infon. sjukaste är att det även är ett x till en nära kompis till mig.



2. Vacker klänning



puss

2011-02-28 @ 01:31:13
URL: http://juanna.blogg.se/
Postat av: Cim

Men herregud, haha. Kom upp till SF snart så tar vi en tjejkväll. Du, jag och mina fina vänner härifrån. Vi går ut, super oss fulla och ser vi S sparkar vi honom i ansiktet. Efter spring break. Okej?

2011-02-28 @ 02:51:27
Postat av: J

ah gawd. det later underbart. jag saknar fan svenska brudar i denhar galna staden. vi spikar det. drar ni forbi har foressten?

2011-03-02 @ 03:31:17
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0