AND IT COMES TO AN END

Hej vänner.

Förlåt att jag varit m.i.a, det är typiskt mig när jag försöker komma på en idé. Nu är det ju City Harvest vi jobbat med i två veckor drygt. Och så nu idag släppte äntligen den där första blockeringen, vi bröt igenom lite och har en intressant grej att presentera för Bryan på onsdag. Jag har sett till att boka upp oss med honom bara för att få lite feedback. Hoppas verkligen han gillar vår approach.

Sista januari. Helt otroligt. Hur kan januari vara den snabbaste månaden på hela året? Förklara det för mig. Vi hann knappt blinka och nu sätter en ny termin igång. Farids första lektion är på onsdag, min på torsdag. Jag är redo och samtidigt inte. Mitt helvete till indiska hatobjekt förföljer mig i ytterligare två klasser i år, gud så trött jag blir. Men hon motiverar mig alltid till att knäcka sönder henne idé-mässigt, så det är ju positivt i alla fall.

Ska bli AP-skönt att bara ha tre klasser på campus, en kör jag ju online. Lite smånervös inför internshipet i sommar också, har inte fått någon ytterligare information om när det startar respektive slutar. Kan inte boka mina flygbiljetter innan jag vet det. Väntar tålmodigt (nåja).

Vi har haft ett par fina kvällar med kompisar, idag tränade vi och om en timme ska jag iväg och träffa älskade Carrie. Vi ska ta ett par drinkar och äta middag på en bar runt hörnet, Fly. Tror hon har det lite jobbigt just nu, vi får se. Egentligen har jag inte tid, men vill verkligen träffa henne.

Hursomhelst. Det var en uppdatering! Nu ska jag kolla skrivbordet, om jag har nån bild att dela med mig av.

Nej, nu vägrar uppladdaren funka. Och Carrie är på väg. Vi får höras sen istället.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0