SITE DESIGN 2.0

Jag ligger så efter att det är lustigt, den här helgen kommer bli TUNG. Men allt är kampanjer jag är stolt över, ni får se allt jag kan visa nästa helg.

Just nu designar jag min egen hemsida, kommer ha typ en dag på mig att koda detta, KUL. Haha, men om det är något jag fixar så är det att koda hemsidor snabbt. Får lägga till de effekter jag vill ha senare.

Igår var jag förövrigt och lyssnade på en föreläsning av DraftFCB, de har kontor i San Francisco, New York och Chicago. Tar in en hel del interns och juniors, jag kommer söka i början av januari om jag lyckas få ihop min bok tills dess. De pratade hursomhelst om no-no:s i portfolios, hur länge man väntar innan man följer upp efter den första kontakten, hur man borde kategorisera sina kampanjer etcetera. En del visste jag redan, en del var totalt nytt. Intressant var det hursomhelst.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0