MEET TRASH

Spenderade min lördagskväll med den sötaste karln jag sett på länge. En knappt tre månader gammal pitbull-valp. Herre jesus alltså. Sylvassa tänder, ser ut som en blandning mellan en dinosaur-unge och E.T typ, två små födelsemärken på kinderna och den mjukaste huden nånsin.

Det är Alex jycke. Han heter Trash, haha. Han hittades slängd i en container för drygt två månader sen, fyra veckor gammal. Han var så liten att han fick plats i Alex öppna hand. Nu är han ungefär halva storleken av Lucas, och så sjukt söt att det finns inte. Gos.

I övrigt var det fint att träffa Alex, ni ser honom i spegeln där på bilden. Vi bestämde oss för att göra om det här när finals är över, då ska vi ut och döda Castro.

Nu är klockan halv tio på morgonen, jag ska äta, koda lite och sen ut med min egna jycke.

Puss.


Feedback
Postat av: Jenna

SLÄNGD I EN CONTAINER?!?!?! Fy fan i helvete. Var det Alex som hitta hnm?

2011-12-12 @ 13:34:09
Postat av: Cim

Det händer HELA tiden här. Vi har en granne som hittade sex svarta labradorvalpar i ett sopnedkast en gång. Folk är sjuka i huvudet.



Nej, det var en hundräddnings-tjej, tydligen vet de företagen vart de ska leta. Den här lillen skulle förmodligen blivit kamphundstränad, men han har lite strul med tassarna, var därför de dumpade honom så vitt jag förstår.

2011-12-12 @ 17:36:27
Postat av: Momo

Störd fråga kanske, men: contoursminkar du din näsa eller är den bara så där snygg naturligt? I så fall - ge mig.



(Och ge mig hunden, jag dör.)

2011-12-12 @ 22:43:37

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0