I MISS YOU BABY, BUT WE'LL BE OKAY.

Hej gänget!

Idag är ännu en bra dag. Jag saknar O redan, för att jag är en jävla tönt, men jag har skrivit om detta förut - jag blir glad av att sakna. Jag är konstig, jag vet. Men det ligger något så oerhört vackert i att sakna, det innebär att någon/något betyder väldigt mycket för mig och det kan aldrig vara något negativt. Han kommer vara borta i nästan 20 dagar och jag ler redan åt tiden vi kommer spendera tillsammans när han kommer tillbaks. Alla fjantiga julgrejer, vi ska se Happy Feet 2, laga middag, ligga (!), duscha, dansa, skratta, ni vet, blablabla. Den där karln alltså.. Okej, det var dagens kärleksfluff. Ni får stå ut med min blödiga sida en stund. Han ringde mig ifrån planet, jag försökte låta glad och positiv, likväl får jag ett sista sms innan hans flyg lyfter "Bara så du vet, du är sämst på att dölja dina känslor när det kommer till mig. Var inte ledsen, prinsessa."

Hursomhelst - jag kan inte FÖR MITT LIV förstå att det redan är 1:a december. Totalt ofattbart. Snart är det ett nytt år och 2011 flög förbi fortare än något annat år hittills. Kommer ni ihåg december 2010, då körde jag ett favoritfoto om dagen varje dag i december och så även punkter från en lista jag hittade. Och sen en årskrönika den 31:a. Tänkte köra ungefär samma sak det här året, bara med en ny lista där jag väljer lite fritt från vilken punkt jag vill skriva om (finns 56 stycken, så valfriheten finns där). Börjar i nästa inlägg.

Puss!

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0