#27 - BIGGEST TURNOFFS

Det finns så mycket jag skulle kunna säga här, men nummer ett för mig alltid kommer vara att inte ha koll. Det är det bästa sättet jag kan beskriva det på. Bara i allmänhet, i sitt liv, inte ha koll. Det kan inkludera att inte ha någon riktig direction vad gäller arbete, att inte ha något sorts system för att se till att det alltid finns mat hemma/räkningarna aldrig går obetalda, att helt enkelt inte ha ordentlig kontroll över sitt eget liv.

Det kommer alltid vara den största turnoffen för mig.



Feedback
Postat av: Anonym

Jag dejtade en kille för ett antal år sedan som jag var måttligt intresserad utav, men när det visade sig att han hade varken soffa i vardagsrummet (satt och kollade film på pinnstolar en kväll) och knappt några tallrikar i köket så var det liksom droppen om man säger. Så, jag fattar.

2012-01-03 @ 02:13:50
Postat av: Cim

Precis. Jag dejtade en snubbe i somras och det var exakt samma sak. Sånt där är okej om du är 18. Så fort du kommer över 21-22, då tycker jag man ska ha såna simpla saker lösta.

2012-01-03 @ 05:28:05

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0