CHRISTMAS GIFT 2.0

Jag fick en Blackberry Torch av O. Och en av hans gamla collegetröjor, haha.

Så barnsligt exalterad. Har för första gången internet på telefonen, den är kopplad till ett abonnemang som O står för. Det enda jag behöver betala är $30 i månaden, alltså typ 200 spänn, för fria sms, fria telefonsamtal och fritt internet. Ska egentligen kosta minst det dubbla. Nu har jag suttit och lekt med den hela morgonen, laddat ner apps och lagt till nummer. Åh, vad roligt man kan ha en vanlig tisdagseftermiddag.

Bästa julklappen någonsin, tror jag. Och grå är den också. Finaste färgen.

Puss älskling.


Feedback
Postat av: anna

Vad for abonnemag har du? Jag vill ocksa ha!!!

2012-01-10 @ 12:07:31

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0