#7 / WHAT WORDS MAKE ME FEEL THE BEST ABOUT MYSELF

Hej missar.

Vi tar detta först (senare ska jag berätta om min dag).

De ord som får mig att må absolut bäst är de som är kopplade till mitt arbete. Till det jag älskar, det jag brinner för. Att någon säger att min estetik är vacker, att jag kodar snabbt, att mitt design-uttryck är unikt, att jag skriver bra copy.. alla de här grejerna har jag fått höra den här veckan, och det gör mig i princip hög på livet. Det är vad som får mig att må absolut bäst - när jag får komplimanger som gäller idéer/design/web design/copy.

Sen älskar jag att höra att jag är omhändertagande. Jag har alltid kallat det överbeskyddande, Obi säger nurturing, Jo säger mammig, haha. Jag tror alla de stämmer. Mot de jag älskar och bryr mig om är jag nog en blandning av alla tre. Jag tycker om att göra saker i det tysta. Köper små presenter till Jo då och då, hörde henne gnälla om att hon lånat ut alla sina hårnålar till Carrie, då köpte jag med mig nya nästa dag på väg hem. Små saker betyder allt för mig, och det är det jag utgår från när det gäller vad jag får tillbaks också.

Som alla andra kvinnor älskar jag också att höra att jag är vacker, söt, snygg, sexig. Magnus, en ex-pojkvän som ligger mig väldigt varm om hjärtat fortfarande, trots att vi inte pratar längre, brukade kalla mig sin "tennisstjärna". Jag har också fått många komplimanger riktade mot min naturliga sexighet, att jag är sexig utan att försöka. Sen har ett par killar, inkluderat Obi, kommenterat på att jag är smal, men ändå kurvig. "Subtle curves" kallar Obi det, vackra ord tycker jag. Dessa komplimanger specifikt tycker jag om mer än andra när det kommer till utseendet. Jag antar att jag föredrar helhetskomplimanger framför typ "vad fina ben du har".

Det var det, tror jag.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0