#6 / MY RELATIONSHIP TO MY PARENTS

Hej gänget.

Det är finals. Okej? Jag är tillbaks typ.. lördag.

Och så har jag en rolig nyhet. Jag har blivit anställd för ett till kodningsgig. Bara coding, designen är redan gjord av företaget, en vecka till deadline - 2000 dollar betalt. $1000 down payment och sen $1000 vid completion. Det här är mitt andra frilansgig den här terminen, jag funderar på nu om jag ska starta företag antingen här eller i Sverige. Ska höra mig för, men oavsett älskar jag vart mitt liv är på väg nu. Nästa år kommer bli fantastiskt. Hursomhelst ska jag till deras kontor imorrn, skriva kontrakt, prata med deras art director om designen och få betalt, haha. Sen ska vi göra glögg här hemma på kvällen. Vilken fredag.

Min relation till mina föräldrar är bra idag, jag hoppas att den kan bli ännu bättre. Jag har haft motgångar när det gäller bägge, men jag försöker komma över det. Mer än så vill jag ärligt talat inte säga om den punkten.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0