#26 - WHERE I WOULD LIKE TO LIVE

Har vi inte gjort den här redan? Känns som det.

Jag har verkligen ingen aning vart jag kommer hamna nånstans. Chicago är den staden som ligger absolut närmst i sinnet just nu. Jag kan absolut tänka mig att söka internships där till hösten 2012. Sen överväger jag också Berlin och Amsterdam. Annars har jag inga problem med att stanna i San Francisco ytterligare ett par år. När det kommer till framtida boende så är jag inget annat än exalterad. Stockholm är inte omöjligt om jag ser till en kortare period, men Stockholm kommer alltid finnas kvar. Jag vill upptäcka så mycket nytt som möjligt.

Inom en snar framtid hoppas jag på att besöka Portland, Lake Tahoe och Sydney.

Puss.

Lake Lincoln, Chicago


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0